Buuun! Ai găsit cadoul personalizat dorit, ai plasat comanda, ai achitat-o (în cazul în care ai optat pentru plata online cu cardul), de acum .. aștepți livrarea. Dar această așteptare nu este atât de ușoară, pentru că în mintea ta se nasc tot felul de întrebări legate de livrare și produs. Întrebări precum: „Va ajunge coletul la timp?”, „Prin ce curier?”, „Cât costă livrarea?” și, probabil cea mai grea întrebare, va ajunge coletul intact sau vor fi cadourile defecte de la livrare?

Dă-mi voie ca în următoarele rânduri să îți răspund punctual la fiecare întrebare.

1. Prin cine îți livrăm coletul?
Evident, cadourisuper.ro este doar atelierul care îți realizează cadoul personalizat. Nu avem flotă proprie de livrare de aceea vom colabora cu firmele (Sameday, Fan Courier, UrgentCargus, etc.)

Așadar, toate coletele expediate de cadourisuper.ro sunt livrare prin curier rapid.

2. Cât (mai) costă livrarea?
Știu că mulți consideră prețul livrării drept o cheltuială în plus. Deseori acest amănunt este factorul decisiv în decizia de a plasa sau nu o comandă. Ei bine, incercam sa gasim cel mai ieftin curier pentru fiecare comanda in parte. Cu toate acestea, m-am pus în pielea ta și mi-am dat seama că nici eu nu aș fi mulțumit să plătesc atât pentru transport dacă aș comanda de pe un magazin online. De aceea, am luat asupra noastră o mică parte din prețul livrării tale. Prin urmare, tarifele livrării tale sunt următoarele:
– 17 lei pentru comenzi în valoare maximă de 149 lei
– 0 lei pentru comenzi în valoare minimă de 150 lei.

Înainte de a plasa o comandă vei vedea un mesaj: „Comandă de încă x lei pentru a avea livrare gratuită.”
Sfatul nostru este să iei în calcul acest mesaj și să mai adaugi în coș un produs pentru a beneficia de livrare gratuită. 

3. Va ajunge coletul în timp util?
Conform firmelor de curier, acestea trebuie să livreze toate coletele în 1-2 zile de la ora ridicării lor de la sediul nostru. Mai apar situații în care din cauza numărului mare de livrări, firmele de curierat sa nu respecte acest termen. Din acest motiv, noi urmărim mereu statusul livrărilor iar când apar întârzieri trimitem mesaj pentru urgentarea livrării. De asemenea, poți verifica oricând locația coletului tău. Dacă ai plasat comanda cu o adresă de e-mail validă, vei primi în e-mail’ul de informare expediere comandă, numărul AWB al coletului tău. În acest mod vezi în timp real unde este coletul tău.
Sfatul nostru este să ai mereu telefonul aproape de tine pentru a auzi când ești sunat de curier.

4. Va ajunge cadoul comandat întreg?
Probabil aceasta este cea mai mare grijă a ta. Știu asta, de aceea facem tot ce ține de noi pentru a nu fi probleme la transport. Obiectele fragile (căni, tablouri, pușculițe etc) le ambalăm corespunzător cu poliester sau folie cu bule, apoi le „încuiem” într-o cutie de carton. Tot odată notăm pe AWB că este obiect fragil, atrăgând astfel atenția curierilor să îl trateze cu mai multă grijă.
În cazul în care totuși ai primit produsul defect (Ai posibilitatea să deschizi coletul la livrare și să îl verifici), poți refuza primirea lui, iar noi îți trimitem altul cu livrare gratuită.
Sfatul nostru este să verifici de fiecare dată integritatea produsului înainte de a achita rambursul curierului.

Spor la cumpărături!
Daniel